Mereka yang Kool :)

Saturday, April 30, 2011

Jazakallah Abang! :)

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...


Alhamdulillah.. 1 MEI 2011 = HARI BURUH = CUTI. Dapatlah aku berkumpul semula bersama semuuuaaa ahli keluarga tersayang. CUTI KERJA duniawi saja tau! HAK kepada Allah S.W.T perlu dijaga juga. InsyaAllah. Moga kita terletak bersama orang-orang yang tidak lalai. 

Semalam, abang ku yang disayangi kerana Allah, belajar di Institut Perguruan Malaysia Kuala Lipis selamat sampai ke kediaman. Basah kuyup habis. Hujan lebat sangat katanya. Yelah, dia pun naik VROOM VROOM, mana mungkin ada bumbung, ye tak?
Seperti biasa aku excited menunggu kepulangannya. Tapi kali ini, laaagi excited. Kenapa ya?
Ha... Ni lah sebab nya.



2 buku yang aku tunggu-tunggu. Abang aku belikan di Pesta Buku Antarabangsa di Putra World Trade Center (PWTC) . Alhamdulillah... Jazakallah abang!!! Moga Allah memberkati usaha mu. Nantikan ulasan realiti selepas aku usai 'study' kedua-dua buku ini. 
Buat you guys, JOM! Ramai-ramai baca buku ini. InsyaAllah, padat dengan pengajaran Islamik. :)

Ma fi Qalbi Ghairullah~
Wallahualam~

No comments:

Post a Comment

''... Katakanlah, ''Apakah sama orang-orang yang mengetahui dengan orang-orang yang tidak mengetahui? Sebenarnya hanya orang yang berakal sihat yang dapat menerima pelajaran''

[Az Zumar 39:9]

Daisypath Happy Birthday tickers