Mereka yang Kool :)

Tuesday, March 20, 2012

Satu Perkara Orang Tak Tahu..!

Dengan nama Allah yang Maha Berkuasa..! 

Semangat fisabilillah..! [Kredit]

[Kredit]

[Kredit]

Jom bersama saya..! [Kredit]
Kalau tanya isu apa paling panas meletop sekarang, kau katakan Album Bigbang terbaru dah keluar.
Kalau aku tanyakan apa ada dengan 30 Mac, kau katakan itu penghujung bulan, gaji habis. Duit takde. Fullsetop. 
Kalau aku ajak kau pergi sama-sama dengar talk Palestine, kau kata penat, banyak esaimen.
Bila aku tanya bila nak infak sikit duit makan minggu ni, kau katakan charity tu semua tipu.
Kalau aku nak cerita kat kau isu Syria, Palestine, kau kata itu bukan isu lama ke..?
Tapi kalau ajak tengok Running Man, Stairway to Heaven, Super Junior, kau lajuuuu je.

Aku nak tanya lah, 
Kalau Munkar Nakir tanya kat dalam kubur nanti, kau nak jawab apa eh?
Lagi,
Kalau kat depan Allah, kau nak bagi alasan apa eh?
Semua kau dalih. Semua kau taknak. Ish ish ish. 
Dah tu?
Ternganga lah kau nanti..? 
Macammanamacammanamacammana...

Wallahualam
-islamic desire-

No comments:

Post a Comment

''... Katakanlah, ''Apakah sama orang-orang yang mengetahui dengan orang-orang yang tidak mengetahui? Sebenarnya hanya orang yang berakal sihat yang dapat menerima pelajaran''

[Az Zumar 39:9]

Daisypath Happy Birthday tickers