Mereka yang Kool :)

Wednesday, August 10, 2011

Hey..! Salah!

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang...

...

Kenapa bila kita mengajukan pandangan SENDIRI, pasti ada yang akan kata :
 ''Pandai sangat buat esamsyen!''
'' Salah lah weh...! Apa yang kau cakap ni.''
'' Bajet best lah tu, blah la !!!''

Saya dah kata itu hanya PANDANGAN SENDIRI. 
Saya tak sempurna
Saya bukan genius
Saya insan biasa.
Yang masih belajar.

Kata Kak A,
''takpelah. Hidup memang macam tu. Dik, even Nabi Muhammad pun kena pangkah macam-macam. Adik sabar ek''


Maaf. Maaf. Maaf. 
Jika saya salah.
Jika saya tak betul.
Itu pandangan.
Jika kalian 'mahu' mengerti.

-islamic desire-

No comments:

Post a Comment

''... Katakanlah, ''Apakah sama orang-orang yang mengetahui dengan orang-orang yang tidak mengetahui? Sebenarnya hanya orang yang berakal sihat yang dapat menerima pelajaran''

[Az Zumar 39:9]

Daisypath Happy Birthday tickers