Mereka yang Kool :)

Thursday, October 11, 2012

Jawatan Kosong! Pembalut Hadiah yang Kreatif Diperlukan!

 Dengan nama Allah yang Menyatukan Hati-Hati Ini...

[Nota nak kena tumbuk]: Sesungguhnya tajuk entri hanya sekadar gimik. Tak lebih daripada itu. Mohon geram. Hehehe.
Jzkk :') [Credit to Kak Wawa]


Indeed :') [Credit]
Dulu aku tak begini
Aku langsung tak begini
Tak pernah langsung
Aku tak pandai menghargai
Tak reti mengekspresi
Aku tahu
Mereka tabah
Tegar
Sabar
Sabar 
Dan sabar lagi
Menunggu
Detik itu
Titik pusingan itu
Untuk aku hargai
Untuk aku ungkapi

Mungkin dengan satu lafaz
Jazakumullahu khairan katheera
Juga 
Tadahan doa buat mereka
Moga terus tsabat
Moga terus kuat
Moga terus hebat
Di jalan ini
Aku bersyukur aku temui kalian.
Alhamdulillah.
Kini mungkin aku sudah bermula
Tahu apa itu erti 'penantian'

No comments:

Post a Comment

''... Katakanlah, ''Apakah sama orang-orang yang mengetahui dengan orang-orang yang tidak mengetahui? Sebenarnya hanya orang yang berakal sihat yang dapat menerima pelajaran''

[Az Zumar 39:9]

Daisypath Happy Birthday tickers